فایل سل

فایل سل 2

فایل سل

فایل سل 2

مجموعه جزوات نکات مهم درس و تست عمومی (ریاضی وآمار، زبان انگلیسی،ادبیات، کامپیوتر و معارف اسلامی)

مجموعه جزوات نکات مهم درس و تست عمومی (ریاضی وآمار، زبان انگلیسی،ادبیات، کامپیوتر و معارف اسلامی)
مرجع دانلود منابع عمومی و تخصصی استخدامی
مجموعه جزوات نکات مهم درس و تست عمومی (ریاضی وآمار، زبان انگلیسی،ادبیات، کامپیوتر و معارف اسلامی) *** مژده به دوستان علاقه مند به استخدام ***
جهت رفاه حال دوستان علاقه مندی که تمایل به خرید مجموعه کامل نکات مهم درس و تست تشریحی دروس عمومی با تخفیف ویژه را داشته ، به اطلاع میرساند که همینک به صورت مجموعه کامل دروس عمومی جهت صرفه جویی در هزینه و زمان دوستان ، در لینک ذیل قابل خرید و دانلود می باشد .
لازم به توضیح می باشد که کما فی سابق ، لینک های تک تک جزوات درس و تست عمومی جهت احترام به سلایق دوستانی و متقاضیانی که تمامی جزوات عمومی را لازم نداشته باشند و تمایل به خرید تک تک جزوات داشته باشند ، در سایت وجود دارد .
با توجه به اینکه دسترسی به جزوات تشریحی دروس عمومی برای بسیاری از متقاضیان تقریبا وجود نداشته و اینکه احیانا درصورت وجود، تعداد صفحات کتابها بسیار بالا بوده است . به طور مثال شما برای مطالعه یک منبع مثل ادبیات باید یک کتاب چند صد صفحه ای را مطالعه فرمایید که این کار با توجه به حجم منابع و مدت زمان محدود تا روز ازمون امکان پذیر نمی باشد .
ما اینکار را برای شما راحت نموده و جزوات مختصص منابع عمومی با حدقل صفحات و حداکثر کارایی که به طور خلاصه مفید ترین نکان دروس عمومی را به صورت تشریحی و تست فراهم اورده در این لینک قرار داده یم .
دوستان گرامی با توجه به اهمیت دروس عمومی در آزمون و اینکه شما باید حد نصاب لازم را در دروس عمومی بیاورید . مطالعه جزوات فوق سریع ترین راه حل برای رسیدن به این مهم می باشد که با توجه به حجم کم و نکات مفید انگیزه شما را در راستا افزایش مطالعه این منابع افزایش خواهد داد .
قبلا هم گفتیم که بر اساس دفترچه راهنما آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ، لیست منابع دروس عمومی در روز آزمون استخدامی عموماً به شرح ذیل می باشد :
1- فناوری اطلاعات
2- ریاضی و امار مقدماتی
3-زبان و ادبیات فارسی
4- معارف اسلامی
5- زبان انگلیسی عمومی
6- اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق سیاسی
7- هوش و توانمندی عمومی
بنابراین فایل های پیش رو دقیقا مطابق سرفصل قید شده و حاوی جزوات به شرح ذیل می باشد :
1- فناوری اطلاعات :شامل 192 صفحه حاوی خلاصه نکات مهم این درس و تست های آن
2- ریاضی و امار مقدماتی : جزوه ریاضی شامل 216 صفحه درس و تست نکات مهم . و جزوه امار شامل 214 صفحه حاوی خلاصه نکات مهم امار و تست های آن
3- زبان و ادبیات فارسی : شامل 144 صفحه حاوی خلاصه نکات مهم این درس و تست های آن
4- معارف اسلامی : شامل 128 صفحه نکات کلیدی این درس به همراه تست
5- زبان انگلیسی : شامل 128 صفحه نکات کلیدی زبان و تست های ان
کلیه تست ها دارای پاسخنامه می باشند.




دوستان در صورت داشتن سوال یا ابهام و ... می توانند، به وبلاگی که برای همین منظور جهت درج نظرات متقاضیان ارجمند و پاسخگویی سریعتر طراحی گردیده، مراجعه نمایند :
maliatiestekhdam94.persianblog.ir
همچنین با آدرس پست الکترونیکی ذیل نیز می توانند مکاتبه نمایند :
maliatiestekhdami94@gmail.com
جهت خرید مجموعه جزوات درس و تست عمومی(ریاضی وآمار، زبان انگلیسی،ادبیات، کامپیوتر و معارف اسلامی) از لینک ذیل اقدام فرمایید .
*** مژده به دوستان علاقه مند به استخدام  *** جهت رفاه حال دوستان علاقه مندی که تمایل به خرید مجموعه کامل  نکات مهم درس و تست  تشریحی دروس عمومی با تخفیف ویژه را داشته  ، به اطلاع میرساند که همینک به صورت مجموعه کامل دروس عمومی جهت صرفه جویی در هزینه و زمان دوستان ، در لینک ذیل قابل خرید و دانلود می باشد . لازم به توضیح می باشد که کما فی سابق ، لینک های تک تک جزوات  درس ...

دانلود


منابع استخدامی


جزوه ادبیات


استخدامی 94


دانلود منابع


نمونه سوالات استخدامی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.